Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət Nazirliyi

Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət Nazirliyi

1. İnsan inkişafı sisteminin qurulması, restrukturizasiya və platformaların hazırlanması

2. Rəqəmsal marketinq xidməti

Rəqəmsal marketinq

  1. Rəqəmsal platformalar üzrə qüsur aktı tərtib edilib. (Facebook, Instagram)
  2. Sosial Media Platformaları (Youtube, Linkedin, Twitter) qurulub.
  3. Sosial Media Platformaları idarə olunur.
  4. Rəqəmsal platformaların qüsurları mütamadi olaraq aradan qaldırıır.

3. IT həllər

4. Standartların hazırlanması və tətbiqi

Azərbaycanın Döyüş Ruhlu Milli Ritm standartlarının hazırlanması

10 döyüş ritmi: Ağsaq (Çolağı), Atma, Cəngi (Zəngi), Çapar, Heyratı, Qaytağı, Qazağı (Şıdırğı), Tərs (Tərəkəmənin tərsi) , Üç badam bir qoz, Yallı

  • Tarixçəsi araşdırılıb.
  • Etimalogiyası araşdırılıb.
  • Morfologiya araşdırılıb.
  • Notlaşdırılması araşdırılıb.
  • Miniatur rəsmləri araşdırılıb.
  • Səs yazma həyata keçirilib.

Milli geyim standartlarının hazırlanması

  • Kişi geyimləri üzrə milli geyim məlumat bazası toplanıb.
  • Kişi geyimləri üzrə milli geyim standartları hazırlanıb.
  • Kişi geyimləri üzrə hazırlanmış standartlara əsasən nümunə forma tikilib.
  • Qadın geyimləri üzrə milli geyim məlumat bazası toplanıb.
  • Qadın geyimləri üzrə milli geyim standartları hazırlanıb.
  • Qadın geyimləri üzrə hazırlanmış standartlara əsasən nümunə forma tikilib.
  • Rəqəmsal platformaların tərtibi və təbliğat işləri aparıllıb.
  • Ümumi hazırlanmış nümunələr əsasında fotosessiya həyata keçirilib.
  • Metodik vəsait dizayn edilib.
  • Metodik vəsait çap olunub.
  • Rəqəmsal platformaların tərtibi və təbliğat işləri aparıllıb.

5. Strateji kommunikasiya sisteminin qurulması

6. İqtisadi modellərin və biznesin inkişafı (PPP modellər, Klasterlər, Mədəniyyət və yaradıcılıq sənayeləri)

7. Strategiyaların hazırlanması